Klantenservice
Belangrijke informatie voor jou op een rij.
Vind je het antwoord op jouw vraag niet, mail ons dan.
Makkelijk en veilig betalen.
Bij Smooth Skin Store kunt u gemakkelijk en veilig betalen. Er zijn verschillende betaalmethoden, en voor sommige betaalmethoden worden administratiekosten kosten in rekening gebracht. Hieronder worden de betaalmethoden en eventuele extra kosten beschreven.
iDeal
Met Ideal betaald u snel en veilig zoals u gewent bent in de beveiligde online betaalomgeving van uw eigen bank. Een account aanmaken voor het betalen met Ideal is niet nodig, makkelijker en sneller kan het niet. ( ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS, ASN Bank, RegioBank, Bunq, Knab, Triodos Bank, Van Lanschot ).
Paypal
Eén van de bekendste online betaalmogelijkheden is PayPal. Als u op de check-out pagina kiest voor PayPal wordt u wordt doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaalt u door te bevestigen.
Bancontact/Mistercash
Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid te betalen via Bancontact en Mister Cash. U kunt vertrouwd, snel en vooral veilig zonder extra kosten uw online aankopen doen, zonder dat u daarvoor een account hoeft aan te maken bij Bancontact en Mistercash. Bancontact en Mister Cash zijn geschikt voor alle grote Belgische banken.
Bankoverschrijving
Je schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling.
Creditcard
Je kunt bij ons ook met MasterCard en Visa betalen.
SOFORT Banking
is een eenvoudige betaaldienst die het mogelijk maakt vanuit verschillende landen direct geld over te boeken. De betaling verloopt rechtstreeks via de bank. Deze betaaloptie voldoet aan hoge veiligheidsstandaarden. Niet voor niets zijn er verschillende certificaten behaald zoals het certificaat ‘Goedgekeurd betalingssysteem’ (ook bekend als TUV).
** Alle prijzen op Smoothskinstore.nl zijn incusief BTW. **
Levertermijn
Ons streven is altijd om produkten binnen 24 uur via de pakketpost of als brievenbuspakje (indien het door de brievenbus past) van DPD bij u te laten bezorgen. Voor bestellingen voor 13.00 uur geldt morgen in huis. Bestellingen na 13 uur worden normaal gesproken binnen 2 dagen bij u afgeleverd, tenzij anders met u van te voren is overeengekomen.
Bij drukte of slechte weersomstandigheden is het mogelijk dat uw pakket een dag later komt. Mocht het lager duren neem dan gerust contact met ons op.
Verzendkosten
We hanteren de standaard tarieven van DPD, de tarieven vind u hier. In Nederland worden bestellingen boven de €50 gratis bezorgd.
Track & Trace:
Alle bestellingen versturen we via de pakketpost of als brievenbuspakje (indien het door de brievenbus past) van DPD.
Retourneren
Bij de aankoop van producten heb je gedurende 14 dagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Deze herroepingstermijn van 14 dagen gaat in nadat jij je bestelling hebt ontvangen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in een winkel doet. Je hebt dus 14 dagen heeft om je bestelling aan te melden voor retour en 14 dagen vanaf je retourmelding om het product terug te sturen.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Smooth Skin Store is niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Uitzonderingen retourneren:
Aangebroken verpakkingen worden niet retour genomen, tenzij Smooth Skin Store hier toestemming voor heeft gegeven.
Herroepingsrecht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Smooth Skin Store geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@smoothskinstore.nl of kunt u gebruik maken van ons herroepingsformulier .
Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren
Je kunt cosmetica- en haarproducten die zijn gebruikt, of waarvan de verpakking is aangebroken, niet retourneren. Cosmetica- en haarproducten die niet zijn geseald, kunnen vanwege de aard van het product niet worden geretourneerd.
In het geval dat je alle artikelen uit je bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden, aan je terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, (bijv. met DPD vanaf € 3,90). Als je een deel van je bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die je aan ons retourneert aan je terugbetalen.
Na ontvangst en beoordeling van de retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je de herroeping bij ons kenbaar hebt gemaakt, terugbetalen. We zullen dit bedrag aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald.
Als je niet tevreden bent, dan willen we graag weten wat er mis is gegaan. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten én service. Daarom doen we ook ons uiterste best doen om het gebroken weer te lijmen.
Een klacht kun je op de volgende manieren indienen;
Stuur een bericht via ons formulier op onze contactpagina. Graag vermelden bij het onderwerp dat het om een klacht gaat.
of
Stuur een email naar: info@smoothskinstore.nl
of
Schrijf een brief. Stuur daarbij je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, ordernummer en, indien nodig, je rekeninggegevens naar:
Smooth Skin Store
Hondiusstraat 10h
1056DK Amsterdam
Het lijkt ons sterk, maar wat als we er niet uitkomen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smoothskinstore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.