Navigatie

Klachten

Als je een klacht hebt dan vinden wij dat natuurlijk heel vervelend en willen wij het graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke vinden we heel belangrijk. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. 

Wat doen we met  je klacht?

  • Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie van ons
  • We onderzoeken het hoe en waarom van de klacht
  • We nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
  • We komen onze  gemaakte afspraken na
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

 

 Een klacht kun je op de volgende manieren indienen;

Stuur een bericht via ons formulier op onze contactpagina. Graag vernmelden bij het onderwerp dat het om een klacht gaat.

of

Stuur een email naar:  info@smoothskinstore.nl

of

Schrijf een brief . Stuur daarbij je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, ordernummer en, indien nodig,  je rekeninggegevens naar:

Smooth Skin Store
Hondiusstraat 10hs
1056DK Amsterdam

 

Het lijkt ons sterk, maar wat als we er niet uitkomen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smoothskinstore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.  Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2017 - 2019 Smooth Skin Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel